Autopotahy ŠKODA OCTAVIA IV BEZ ZADNÍ LOKETNÍ OPĚR. od 2020, AUTHENTIC CARO zelené + OPTIMÁL utěrka na auto i úklid Smart Microfiber zdarma

Kód: 84254
ZDARMAZDARMA
Autopotahy ŠKODA OCTAVIA IV BEZ ZADNÍ LOKETNÍ OPĚR. od 2020, AUTHENTIC CARO zelené  + OPTIMÁL utěrka na auto i úklid Smart Microfiber zdarma
6 990 Kč 5 777 Kč bez DPH
Skladem
Možnosti doručení
Autopotahy ŠKODA OCTAVIA IV, BEZ ZADNÍ LOKETNÍ OPĚRKY, od r. 2020.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Autopotahy ŠKODA OCTAVIA IV, BEZ ZADNÍ LOKETNÍ OPĚRKY, od r. 2020.

 

Autopotahy na míru ŠKODA OCTAVIA IV, BEZ ZADNÍ LOKETNÍ OPĚRKY, od r. 2020.

AUTOPOTAHY Z ORIGINÁLNÍ, VELMI SILNÉ ČALOUNICKÉ LÁTKY A PROŠÍVÁNÉ ČALOUNICKÉ ALCANTARY !!!

Přední airbagy, kapsy, přední loketní opěrka, isofixy u spolujezdce 

Přední opěrky hlavy jsou na tyčkách, ale nedají se vyndat- prostup pomocí suchých zipů.

Zadní opěradlo dělené za řidičem, 3 zadní opěrky hlavy. Zadní lavice nedělená, isofixy.

Přídavné zipy pro usnadnění montáže - nic nenatahujeme " násilím".

Velmi pevná a silná automobilová čalounická látka a alcantara+ molitan + ochranná mřížka.

Špičková originální čalounická látka a alcantara používaná v automobilovém průmyslu u prestižních výrobců kompletní na všech dílech autopotahů.

Krásné dvojité prošití a moderní prošívání středové alcantary- NOVINKA !

Vysoce profesionální zpracování přesně na míru automobilovým čalouníkem.

Dokonalý vzhled luxusního interiéru.

Autopotahy jsou vhodné pro velmi zatížené služební vozy, ale i pro reprezentativní auta a taxi služby.

Vhodné pro auta s bočními airbagy, ale lze použít i pro auto, které boční airbag nemá (speciální šev).

Zboží je atestováno - ATEST 8SD.

Dodání do 14 dnů. Zakázková výroba.

Na ilustrační fotografii je vyfocena sedačka z auta Škoda Octavia II. Vzhledem k tomu, že auta mají různá sedadla a autopotahy jsou šité přesně dle tvaru sedaček v konkrétním autě, potahy pro Váš vůz se můžou od ilustrační fotky tvarově lišit. Při výrobě a zpracování střihů pro konkrétní auto je vždy přihlíženo k původním švům a tvarům sedadel, a k tomu, aby výsledný efekt byl co nejlepší z estetického a funkčního hlediska.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: